|
KonceptdesignMan skal helst undgå at gå helt fra koncepterne. Det kan jeg hjælpe med.
Hvad enten du skal designe din virksomheds identitet eller der er tale om et isoleret projekt, der skal have en bestemt profil eller skal målrettes en event eller andet, så er det vigtigt med et pletskud. Jeg udvikler et koncept på baggrund af dine eller jeres ønsker, og sammen retter vi det til. |
Logo- og identitetsdesignEn virksomheds logo er lige så vigtigt som dets navn. Flere ikoniske brands, såsom Pepsi-Cola, IBM, Apple, Nokia og Starbucks har skiftet logodesign og også navn flere gange, fordi de havde ramt ved siden af. Dit logo er den mest umiddelbart identificerbare del af dit brand. Når det gøres rigtigt, kommunikerer og afspejler et logo intuitivt din virksomheds personlighed. Det skaber også en forbindelse til dine kunder.
|
Marketing på sociale medier
Brug for at larme lidt her? og vil du være mere synlig på facebook, Instagram eller LinkedIn, i samme visuelle røde tråd som resten af dit markedsføringsmateriale, så tøv ikke med at kontakte mig, hvad enten du har spørgsmål eller brug for en kyndig grafisk SoMe-hånd. Jeg brænder for at fortælle historier visuelt, så det udtrykker netop det der skal fortælles til de mennesker der er interesseret.
|
Hjemmesidedesign
Din hjemmesides udseende og design betyder meget for, hvordan dine kunder og brugere opfatter indholdet. Det er derfor vigtigt, at du overvejer, hvad din hjemmeside skal kunne, hvad du gerne vil signalere, og hvem den henvender sig til, så design og identitet går op i en højere enhed. Din virksomheds hjemmeside skal være i tråd med jeres visuelle identitet (logo, farvepalette, grafiske elementer, billedestil, fontbrug osv.).
|
Flyers, brochurer og magasinerDesign og opsætning af brochurer, flyers og deslige bør udarbejdes ud fra din eksisterende brandingkoncept. Brochurer, kataloger og foldere bliver ofte brugt til præsentations- eller salgsmateriale, dette er en god mulighed for enten fysisk profilering eller et digitalt supplement til din hjemmeside.
Et magasin, nyhedsbrev eller en imagebrochure er en anden måde hvorpå du kan brande din virksomhed, og udtrykke din virksomheds visuelle identitet. Kreativ zone samarbejde med forskellige kommunikationsvirksomheder, så der tilbydes også hjælp til den journalistiske side af sagen, og det både på dansk, tysk og engelsk. |
ProduktkatalogerEt produktkatalog behøver ikke 'kun' indeholde oplysninger om mål, dimensioner og øvrige praktiske oplysninger. Det kan også fortælle historien om, hvem I er, hvad I står for, hvordan jeres kunder bruger jeres produkter eller har gavn af de ydelser, I tilbyder. Erfaring, procesoptimering og et afprøvet samarbejde med trykkerier og kommunikationsfirma er årsagen til, at kreativ zone kan tilbyde en totalløsning, og altså kan hjælpe med konceptudvikling, design og indhold. Mangler du de helt rigtige fotos til at udtrykke og vise dine produkter, så tøv ikke med at spørge ind til dette, jeg kender mange fotografer med hver deres forcer.
|
Messemateriale og merchandiseMessedeltagelse er afgørende for mange virksomheder. Messer er en enestående mulighed for, at distributører og kunder fysisk kan røre ved jeres produkter, mærke og fornemme dem eller få demonstreret jeres services. Og I kan se, hvad der rører sig blandt konkurrenter og i branchen. Ikke mindst derfor er det vigtigt, at messemateriale og eventuel merchandise klart kommunikerer virksomhedsidentiteten, har høj genkendelighed, og at det tiltrækker og engagerer besøgende. kreativ zone har god erfaring både med konceptudvikling og design af messemateriale og merchandise.
|